VÅÅÅÅÅR!

Vilket go-väder ute idag!! I morse när jag gick till jobbet va de ljust ute!! Har inte riktigt fattat att jag saknat ljuset och värmen som jag upptäckte i dag! Eller igår med. När vi satt på gården utan att frysa! Love it!!! Livet känns lite skönare och bättre på något vis... Haha! Lite som på fredagar! ;P hahaha.... 

Idag ska vi absolut ut och leka känner jag när vi kommer hem! Kanske dra en sväng till fontin? Mata ankorna? Vi får se. Linnea kanske leker med sin nya kompis om hon är hemma. 

I helgen är det mycket på g. Jessica och Molle flyttar.  Jag ska äta med mina syskon, ute på resturang. Vi åker till the Reef! Ska bli skoj! Skönt att komma iväg lite oxå... Spännande att se J&M:s nya lägenhet! :) 

Nu blir det snart mer jobb. En kortis, som vanligt, innan jag ska hämta Linnea! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback