God kväll (lite allmänt tråk-skiv så här på kvällen)

Måste ändra min blogg någon dag. Alltså utseendet... Tycker den ser så tråkig/rörig ut. Men jag orkar aldrig. Kanske blir när jag är mammaledig. Eller innan om jag går hemma då. Eller det lär jag ju göra. Kan ju inte jobba tills den dagen jag får värkar och ska åka in?? Haha... Hade vart nått... 

Kände att jag ville röra på mig idag. Så tog en promenad till city gross och det skulle jag inte gjort... Nu har jag så ont i ena benet att jag går som en haltande kärring här hemma.... Och varje gång jag sitter eller ligger lite fel så ilar de i hela benet. Från skinkan och ner i hälen! Fruktansvärt ont! Tror iof det kan ha att göra med skorna jag gick i. Inte bästa promenadskorna... 

I morgon ska vi alla tre upp tidigt. Jimmie börja senare idag så han lämnade Linnea halv 9 istället för halv sju som klockan är när jag lämnar henne. Men i mon börjar vi alla som sagt tidigt och då får L lämnas tidigt... Hon somna någorlunda tid idag så hon kanske inte är sååå trött...? På tal om trött så ska jag lägga mig jag med nu... 

Ska till mvc i morgon! Det ska bli kul! Go natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback