Hej hopp!

Enligt hon på ultraljudet så går jag in i vecka 21 idag. Enligt mina egna beräkningar är jag i vecka 22. Okej en vecka hit och dit är väl inte mycket skillnad. Men jag fråga barnmorskan igår hur dom kan ändra vecka när jag vet exakt när jag blev gravid?? Och hon hade inte nått riktigt bra svar. Mer än att dom går efter hur stor bebisen är, vilken vecka den stämmer överens med. 

Men jag kommer säkert få gå över tiden med denna med så jag är inställd på ett juni-barn. :) (enligt UL så är bf 28 maj, och mina egna beräkningar bf den 20 maj) 

Jaja... Vi får se, helt enkelt! 

Igår när jag skulle handla blev jag så himla sugen på nått salt. Kände mig tvungen att köpa nått salt. Så köpte djungelvrål. Käka några stycken sen var det bra! Ville inte ha mer. 
Idag kände jag inte alls att jag behövde äta djungelvrål men likt förbannat åkte resten av påsen ner i magen. Gott är det! 

Tog inte alls några prover igår förresten. (På mvc) ska göra det nästa gång som är om en månad. Men fick lyssna på hjärtat iaf! Blev alldeles varm i kroppen när jag hörde slagen. 

Så det ska jag skriva in i boken när jag har tid. Bebisboken alltså. Linnea fick rita en teckninga som vi satte in där sist jag greja med den. Hon vill gärna vara med och pyssla med den när jag gör det. Inte alltid kul för mig haha.. 

Snart jobb och sen hem och göra vad? Så tråkigt väder så man orkar inte gå ut nästan. Eller kanske kan gå ut på gården? Vi får se...! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback