Lunchbloggande 13/01

God morgon höll jag på att skriva som rubrik men klockan är ju faktiskt snart 12. Får skylla på brist av sömn... La mig sent igår och sen kom Linnea in till mig på natten. 

Trött som man är så låter man henne sova bredvid en. Hon kunde inte somna med en gång utan låg och sparka av sig täcket. Tog på sig det. Sparka av de osv. Sen blev hon törstig. Gick vi upp och drack vatten. Sen somna hon efter en lång stund... Men då "slåss" hon i sömnen. Eller hon slänger över en arm rakt på en. Ibland en fot mm...  
Så nu har jag bestämt att det var sista natten som jag låter henne komma över. Gör hon det i natt så ska jag gå med henne över till sig och säga god natt! Sover ändå dåligt när hon ligger bredvid mig. Då kan jag ju lika gärna gå och natta henne... 

Måste till Ikea och köpa nytt täcke till henne med. Och en bäddmadrass tänkte jag. Hon är väldigt varm av sig när hon sover så hon har oftast inget täcke alls eller bara påslakanet. Men tänkte se om det finns ett tunnare täcke som hon kan ha. Jaja det ger sig! 

Vilket väder de va igår förresten! Sol! Underbart va de! Börja längta till sommaren ännu mer! Idag är det kallt. Gör inget tycker jag. Bara vi slipper regnet så är det bra! 

Ne nu ska jag jobba snart igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback