Onsdag. Bara Onsdag

glömde min laddare hemma till telefonen... får inte in Mix Megapol utan att de knastrar JÄTTE mycket på jobbets radio på morran så jag får lyssna via telefonen. Men det tar ju batteri och nu är den snart död.. Tur jag ska hem snart för då kan jag ladda den.. haha... Som om det vore hela världen att den skulle dö...
Men blir alltid så nojig och tänker: Jaha, bara för att jag inte har nått batteri så kommer jag köra av vägen och inte kunna ringa någon. Eller: Nu kommer dom säkert ringa från Linneas dagis och så kan jag inte hämta henne mm... Äh, tur jag slutar snart =P
 
Onsdag idag då... Rätt sida av veckan nu då! I helgen ska jag på bio. Med Linnea. Ska bli himla mysigt! =) Se den nya bamsefilmen som har premiär. Annars vet jag inte vad som händer. Inget planerat alls. Är det snö fortfarande så kanske vi åker någonstans och åker pulka? Hade vart mysigt!
Tänkte jag och Linnea skulle göra det idag efter jobbet och förskolan. har en bra backe (har jag för mig) bakom huset mitt emot oss. Kan ju gå och kolla på det iaf.
Solen tittar fram nu med så det ser ut som det blir en go dag iaf!
 
Vad ska man äta till middag idag då? Blodpudding? Det äter dom på jobbet idag. Kanske man skulle äta någon dag... inte idag iaf.. Känner mig inte så sugen.. Skinkstek tog jag upp ur frysen i morse. Göra någon go köttgryta kanske? Måste börja skriva matlista igen alltså.
 
oj måste gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback