Sanningar

20 sanningar om mig (va änna svårt att komma på haha)

1. Jag är sambo
2. Jag är gravid
3. Bor i Ytterby...
4. ...Men kommer från Lycke 
5. Jag älskar negerbollar/chokladbollar
6. Jag hatar folk som är dumma mot djur
7. Jag vill inte gifta mig ännu
8. Älskar min familj
9. Jag älskar julen
10. Älskar all musik. Är allätare
11. Vet inte vad jag hade gjort utan mamma och pappa :)
12. Jag har opererat bort ett stort födelsemärke i knävecket 
13. Jag vill börja med viktväktarna när bebisen är ute och nå min målvikt :)
14. Vill flytta till hus, helst igår
15. Jag vill ha hund
16. Tycker det är kul att Linnea gillar att måla som jag :)
17. Älskar mat. Grillat är bäst. 
18. Jag tycker det är kul att baka! 
19. Skulle vilja ha ett heltidsjobb
20. Tycker Volvobilar är det bäst 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback