Snor och sånt mysigt

I fredags blev jag lite snorig på kvällen efter att jag hackat lök. Tänkte inte mer på de eftersom man (iaf jag) gråter väldigt lätt av att hacka lök och då snorar man ju en del med... Igår kväll va jag snorig igen. Fick använda nässpray för jag va tät. Och i morse när jag vakna vid en si så där kl 6.00 så va näsan som en öppen kran... Linnea är med snorig så vi har la smittat varandra på nått sätt. 

Hon kom in till mig i natt och var ledsen. Drömt något antar jag :( Så hon fick stanna kvar och sova bredvid mig. 

Idag ska jag försöka få städat här hemma... Dammsuga och sånt där roligt... Skrubba toan och handfat och vika tvätt... Linnea sa att hon kunde hjälpa mig att vika tvätten hihi... Jimmie sover ännu så får se vad han tänkt göra. 

Vi satte på Repmånad igår och skulle titta men jag vet inge vem av oss som somna först. Jag vakna iaf av att han snarka och då gick jag och borsta tänderna och la mig i sängen... Hehe... 

Räkna ut att jag kommer få bebis antingen samma vecka som kungälvscruisingen eller veckan efter. Om jag inte går över massa dagar. Så den kan jag nog inte räkna med i år. Men vårruset ska jag gå iaf! Då ska jag inte ha fött nån onge iaf! Haha... 

Igår va vi ute hos mamma igen på kvällen. Jimmie ville ha smörgåstårta igen och vi va inte sena med att tacka ja till de så jag gjorde en till. Men nu är man inte sugen på de. Va änna för mycket med två dagar i rad... Så idag får de bli nån kycklingsallad eller nått... Haha... De e gött de med. 

Va även hemma hos Netten med familj igår. Kollade in deras nya lägenhet. Så fin så! Vill oxå bo i större. Men helst i hus då... Annan lägenhet är jag inte sugen på... De e bara å spara så kanske vi kan köpa ett om 20 år.... Jihooo........ 

Ne man kanske skulle sätta igång dagen. Klä på sig lite och börja dammsuga? Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback