Söndag söndag

Inte så jobbigt att det är söndag eftersom vi e lediga i morgon med. Bra med röda dagar :) 

Idag sov jag ända till halv nio. Jimmie somna på soffan igår efter att spelat gta halva natten och Linnea sov i sin säng hela natten. Jag har haft hela sängen för mig själv! Underbart ibland! Haha... 

Igår va vi på lekstaden med mamma å Jesper. Hur mycket folk som helst va de där men dom skötte sig själva och sprang runt och lekte och vi satt på våra rövar och tjöta. :) himla bra! Hihi... 

Sen åkte vi ut till Lycke och gick golfrundan. Båda barnen gick hela vägen! Hade tänkt att gå en liten bit bara men vi lunka på och dom hängde med! Gött att röra på sig lite. Sen fick vi asa go middag av mamma så man höll på att smälla av, av mätthet... 

Idag får vi se hur dagen blir. Är inte på mitt bästa humör kan jag erkänna... Och kan inte skylla på hormonerna denna gång :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback