Söndag

Vilken go dag det har vart idag! 
Linnea vakna vid sju och ville se barnprogram så vi kollade på de. (Jag försökte somna om men kunde inte :P ) 
Så vid åtta åt vi frukost och sen slappa hela förmiddagen framför tvn och jag och Linnea spelade även spel. Fia med knuff med disneyprinsessor. Och Bajsspelet. (Man är en bajskorv och går runt en spelplan. Hamnar man på gul ruta ska man låta som kiss. Hamnar man på brun ska man låta som en prutt eller bajs. Himla populärt hos henne! Hehe) 

Sen fick jag lust att baka men vi hade inget hemma så Jimmie va snäll och åkte med Linnea och handla ägg mm. Blev en silviakaka och en drömtårta. Gjorde även lunch som vi åt när vi bakat klart. Sen kom Jessica och Theo och ville leka :) Lasse och Bettan kom med och fika på de nybakade. 

På eftermiddagen tog jag och Jessica barnen ut för att åka pulka! Och OJ vad det var populärt! Va sånt gott väder idag! Solen sken så gott så gärna fler sånna dagar, tack!!! 

Snart börjar så ska det låta så dags att gå! 
I morgon är det ny vecka! Ska även till veterinären med Diesel. Skriver mer i mon om de! :) 
Go natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback