Måndag-igen

Såg att det var en vecka sedan jag skrev sist nu. Oups! Hehe... 

Har oftast ingen lust eller tid att skriva... Men nu kände jag att jag får skriva lite. Linnea sover ännu och Ville somna om precis. Jimmie sover med... E väll ingen ide för mig att somna om. Måste ändå väcka Linnea snart. Hon är vaken så länge på kvällarna annars. 

Annars nu på semestern har det vart gött väder och i helgen som var, var vi på High Chaparral med Jessica å familj. Sov på hotell från fredag till lördag. Jätte mysigt! Frukosten är som vanligt det bästa enligt mig på hotell haha... Äter så man storknar... Haha... 

Cyklade i helgen med. Första gången sen jag blev gravid typ! Jag och Linnea cyklade ner till city gross (hon på egen cykel) och handla lite lördag kväll och sen tog vi en omväg hem och de va jätte mysigt! Linnea trampa på duktigt och de va jätte gott väder ute. 

Igår va de regn ute... Så tråkigt... Hade helt missat att de skulle vara de så de va inte skoj.. Men vid tre åkte vi på kalas för Sofie! Så då va den dagen räddad! :) käka go tacos och kladdkaka efter de! Sen hade Linnea och Kennie vattenkrig. Spolade med deras vattenslang på varandra. Såg skitkul ut och Linnea hade skit kul! Haha.. 

Idag ser vädret bättre ut. Undra vad vi ska hitta på... Får se när resten av familjen vaknat vad dom tycker! 

Ne nu ska jag göra annat! 
Blev lite uppdatering iaf! 

Ponnyridning på High Chaparral 


Vattenkrig med Kennie. Inte så mycket krig på denna bilden kanske haha! 

Kommentarer
mamma säger:

kan tala om att det gått jättebra, sover hur bra som helst (i alla fall barnen)

2014-07-18 | 08:47:46
mamma säger:

Äntligen fått till det så att jag kan gå in och läsa kul att läsa och kolla kort. Så fint på Linnea när hon rider på High chaparall

2014-07-18 | 08:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback