Sommar!

Skulle vilja ha en helrenovering utvändigt på mig. Klippa mig (framför allt!) men även fixa ögonbryn och naglarna hade vart behövligt... Men framför allt håret... De är som svinto i topparna. Har alltid håret som en boll mitt uppe på hövvet nu för tiden för luggen är lång och sitter uppe i toffsen  med allt de andra sletna. Så bekvämt så! BLÄÄÄ... Klippa mig var det ja... 

Idag va vi på Bvc. Ville hade gått upp och följer sin egna lilla kurva! Haha... Jaja bara han mår bra så! 

Efter de åkte vi ut till Lycke och plocka hallon. Satte mig efter de i hammocken och bara njöt en stund. Sen kom mamma hem efter jobbet så då blev det fika på paj som jag å Linnea gjort av hallonen. Hanna kom hon med. Tjöta en stund :) 
Kennie och Ellenor tittade ut till mamma med. :) 

Linnea stannade kvar i Lycke nu. Hon ville sova över för de skulle Jesper göra. Får väll se om dom somnar ikväll! Haha. . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback