27 dagar

Nu är det 27 dagar kvar för mig till bf! 27!!!! Hur lite lät inte det då? Pyttepytt!!! 

Snart är jag tvåbarns mamma... :) och det känns ju inte sämre med tanke på att vädret är som goast nu med och jag är ledig. Eller "ledig" ska man la skriva. Kommer säkert få ett barn med nattbesvär eller kolik eller nått liknande... Fast jag hörde igår att kolik är ärftligt... Aldrig hört det innan. Större risk att barnet får det om någon av föräldrarna hade det. Undra om det är så? Isåfall är inte risken så stor att denna bebis får de :) 

1 maj idag. Inne på rätt månad. Bebisen ska ju komma i maj säger dom. (Jag tror juni...) cruisingen i Kungälv närmar sig med! Massa saker känns det som... Hehe... Några födelsedagar är det ju även i maj... 

Idag ska vi ta upp spjälsängen från förrådet. Ska inte montera upp den riktigt ännu, men ställa den i lägenheten iaf... Började fundera på bb-väskan med. Vad ska man ha med sig? Hade helt glömt vad jag hade med mig när jag skulle ha Linnea. Men så prata jag med Jessica igår och då kom jag ihåg lite mer saker! Hehe... 

Nu börjar jag bli hungrig.. Dags att äta frukost kanske?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback