Fötterna på bordet

Precis ätit pannkakor till lunch. Eller ne, de e ju nästan en timmesedan nu! Haha.. Tiden flyger iväg... Blev sen lunch idag för Linnea vakna sent idag :) så skönt. Jag vaknade vid halv 8 av att Jimmie satte på tvn i vardagsrummet. Då gick jag på toa och sedan la mig igen. Tänkte att Linnea vaknar la snart ändå. Men jag lyckades somna om och vid 9 vaknade hon. Heeeelt ok tid! 

Idag har vi vart ute på gården hela dagen. Linnea har lekt med Fanny och dom har cyklat och haft sig :) Ska snart åka och handla lite men de får vänta en stund... Blev så mätt och trött efter maten.. Haha... 

Drömt om förlossningen HEEEELA natten. Har drömt och vaknat, gått på toa sedan somnat och drömt osv... Inget hemskt igentligen och inget speciellt heller. Men jag kollade på ett förlossningsprogram på ettan igår (som jag kanske inte skulle gjort) så de va la därför jag drömde som jag gjorde! 

Ne om man skulle ta och handla lite... ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback