Latar mig

Tror verkligen min kropp ställer in sig på att jag ska ha bebis. Vaknar mitt i natten (oftast vid 3-4 tiden) och kan inte sova. Kollar då fb eller instagram och SEN kan jag sova. Låg även i natt och tänkte på alla saker jag saknar att göra som ickegravid. 
-Vända mig i sängen utan att det gör ont någonstans eller bli andfådd. 
-Gå i trappor utan att behöva ta paus
-Kunna böja mig efter saker på golvet utan att tänka en extra gång: Orkar jag verkligen? 
Några av sakerna jag längtar efter... Haha! Men nu är det inte långt kvar. Snart har jag en bebis i famnen! Och det är värt varenda sömnlös natt! 

Ska sätta ihop spjälsängen idag med. Och ställa iordning skötbordet tänkte jag med. Ska bara orka. Kom hem efter att jag lämnat L på dagis och satte mig i soffan. Tänkte att lägger jag mig i sängen kommer jag inte upp igen men soffan hade samma effekt! Haha... 

Fick Kungälvsposten idag med förresten! Satt och bläddra i den vid frukost och får syn på den största bilden i uppslaget att Jimmie är med där i när han kör Peters bil! Haha... 

Han är allt en raggre innerst inne! ;P 

Svullnaden i fötterna vill inte ge med sig längre. Jag är svullen konstant. Hjälper lite med kall dusch på dom och fotmassage. Jimmie ställer upp lite då och då på att massera. 
Fick sålt min andra vagn igår förresten! Köpte ju en i december av en på fb, men ångrade mig sen för jag ville ha en emmaljunga. Så igår fick jag sålt den till en nybliven mormor. Och jag har kvar min emmaljunga i källaren till våran bebis. 

Himla mycket gravidsnack och bebis nu känner jag men är inte mycket annat som händer för mig! Haha... Satte på en maskin tvätt förut kan jag ju tillägga då... Haha... Intresseklubben antecknar! 

Ne men nu får jag nog ta och starta mina projekt så jag kan vila innan jag ska hämta L :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback