Ledig

Jag är ju iof ledig varje dag nu för tiden men Linnea är ledig med mig idag :). 
Skönt att slippa gå upp och stressa i sig frukost och gå till dagis. Idag ligger vi kvar i sängen och kollar på Barnkanalen. 

Igår åkte vi till backa plan med mamma och köpte bland annat kläder till bebisen som h"n kan ha när vi åker hem. Fick likadana som Linnea men det står Gullunge istället för älskling som det stod på linneas. Och strumpor. Sen ska jag rama in kläderna var för sig så får barnen det när dom blir större :) 

Köpte en klänning till Linnea på hm idag. Jätte söt med blommor på. Hon ville ha den på kalaset i morgon. Emma fyller 17 år. 17 ÅR!! <---Vad hände där??? Nu låter jag som en tant men tiden går väldigt fort ibland. Haha.. 

Undrar när bebis tänkt komma... Kollade på ett förlossningsprogram igår på ettan och jag längtar tills jag får bebisen på bröstet. Blir lika tårögd varje gång jag ser det på tv. Längtar inte tills det är dax att kläma ut den...! Haha... Men ett ont måste om jag vill se bebis :) 

Mamma är helt säker på att det är en kille. Jag har ingen aning! Jimmie tror det är en tjej. Jämnför man denna graviditeten med Linnea så är det som natt och dag. Så på det sättet känns det som att det skulle vara en pojk. Men och andra sidan säger dom ju att alla graviditeter är olika. Vi får se helt enkelt när den tänkt komma! 
Vad tror du att det blir?? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback