Välkommen när du vill!



Jaha då va dagen här. Då bebisen är beräknad! Men som jag trodde så kommer jag gå över tiden. Tror inte det blir ett majbarn. Blir nog ett junibarn :) bebisen är så klart välkommen nu med. Men känner inte nått så h"n ligger nog kvar och gottar sig ett tag till. 

Drömde i natt att vi fick trillingar! Kollade på shrek med Linnea igår när han blir pappa och får tre stycken på en gång så det var la dom tankarna som spökade till min dröm... Haha... Men gud...  Tre stycken på en gång... Nej tack. Hade jag ju aldrig fått tid för stackars Linnea. Haha... Vart tvungna att flytta. Köpa större bil... Sängar vagn ALLT! Haha... TUR det var en dröm! 

Satte ihop spjälsängen igår. Jag börja men Jimmie fick göra klart när han kom hem.. Hehe... Lät den stå i vardagsrummet och la i madrassen bara. Diesel va så klart snabb upp i den. Sov i den hela natten... Som om den var till henne! Haha... 
Men idag fick jag burit in den i sovrummet men har inte bäddat den... Har hört att det betyder otur att göra det innan bebisen kommit. Jag vill bädda den!!! Men vill ju inte riskera bebisen! Haha... Jätte töntig är jag... Men la fram lakan mm så det ändå får våran doft (dom är nya och var inplastade) 

Hoppas Diesel håller sig därifrån bara. Hon får absolut inte ligga där när bebisen kommit...! 

Snart dax att hämta Linnea. Satte upp tofsar i håret på henne idag. Får se om hon har dom kvar eller dragit ur dom. 

Så fin! 😊 
Ha det gott!

Kommentarer
Jeanette säger:

Hälsa Linnea att hon är jätte fin i håret. Sån frisyr hade Jennifer oxå när hon va liten

2014-05-28 | 20:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback