Hur har vi fått plats?

Nu skriver jag om flytten igen... Men jag är fortfarande chokad över hur vi fått plats med alla saker. 
Vi är inne på sista veckan i Björkås och vi har flyttat de mesta redan och Sockerbiten är FULL! Känns det som iaf... Haha... Vi har så mycket saker. Sen kanske det blir bättre när vi ställt in allt där det ska vara. Tex alla julsaker, campingsaker vi har mm. Sånt man inte har framme... Nu står allt bara i ett rum och "tar plats". 

Ska strax åka till Sockerbiten idag med. Köra ännu mer "skit". Haha... Ne men idag ska vi köra alla utemöbler,cykelkärran och annat smått och gått. Till och med kaffekokaren får flytta nu.  Önska vi kunde flytta allt idag men nu är de inte långt kvar... 

Linnea har lov denna veckan. Är ju höstlov och då är hon ledig med eftersom hon är 15-tim barn på förskolan. 

De är så mörkt och mysigt på morgonen nu för tiden så jag önskar vi hade ljus att tända men allt ligger i lådor... Haha... Äsch hinner säkerligen tända ljus i mörkret i Sockerbiten med. Är ju änna den årstiden nu! 😊 
Längtar som vanligt så jag kan dö till julen! Baka, pyssla, musiken, julklappshandlingen mm mm... 

Jag brukar vara väldigt bra på att handla julklappar till Linnea. Men nu efter packningen med flytten så har jag sett hur mycket grejer hon har...! Så i år blir de inte alls lika många. Hon är ju såpass liten så hon blir ju lika glad för fem paket som för tio paket. (Tror jag) haha... Har ingen aning om vad vi ska köpa till Ville heller. Han har mycket saker han med. Plus att han är så liten så leksaker känns som att han har de som behövs ändå... Kan ju ana att han kommer bli gladast av själva julklappspappret ändå haha. Han gillar saker som prasslar! 😊 

Ne om man skulle ta och hämta bilen så man kan packa in saker i den! 
Ha en bra söndag alla! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback