Åååååååååååååååååh..........

Kom hem efter att vart på öppna förskolan och mår bajs... snörvlig som satan å ont i halsen har ja börjat få med! Vill inte bli dålig nu... Eller de vill man väll aldrig! Har tappat min nässpray oxå...

Bara Linnea klarar sig så blir ja glad! =)

Igår va vi ju ute i Lycke och skulle baka tunnbröd, vilket vi gjorde oxå! =) Så jäkla gött va!

morfar och mormor!

Bröööööööööööööööööööööööd!
Mina fina icke runda bröd... hehe... men goa bidde dom!

Ska göra mera i helgen!
Just nu håller ja på å göra mat till Linnea som hon ska ha när hon vaknar!

Sedan ska vi hämta jimmie. Han slutar 5 idag! Så töntig tid... MITT I KÖERNA! hur kul e de då...?
Hela veckan ska han jobba så... Hoppas han kan ändra de så blir jag glad!

Ne nu ska ja fortsätta med Linneas mat!
Och nu kom posten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback