Julafton

Nu har vi kommit hem och fått firat jul i stora stan! Vi har vart hon jimmies moster och hela hans släkt va där! Linnea fick massa fina grejer =)

Imon ska vi till min familj å fira! Å de lär de ju bli mer paket!

Blir så störd... Käkade frukost kl 9. Skulle va i stan kl13. Å de va vi, men vi käkade inte för än 15... Å ja va såååå hungrig! Så tog till mig massa gött å efter 2 min va ja proppmätt.... Jaha de va den väntan... Tur vi ska hem till mamma i mon och äta mer... haha....

Nu e man seg å go iaf... Linnea kommer förhoppningsvis sova hela natten plus några timmar till!!! Idag vakna hon 8 å de e man glad över! =) Så gärna repris på de!

Ne nu ska ja lägga mig! Go natt på er!


En bild från ikväll när linnea öppnar sina paket  =) De va rätt varmt där inne! Ser ju kinderna och strumpbyxorna e av! Tillslut senare på kvällen satt hon bara i blöja... =P SÅ varmt va de!

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback