Snart nyår! =)

Precis när ja öppnar bloggen för å skriva så vaknar Linnea. Hon vaknade kl 7 först å jag va skettrött... Så jag gav henne välling och så låg vi kvar i sängen. Lr jag låg, linnea kröp runt och klättra och hade sig! Så vid halv 9 somnade hon tillslut! Å då ringer min telefon så ja snabbt som attans stänger av ljudet på den och springer ut ur sovrummet. De va mamma. 

när jag ändå va uppe så kunde jag ju lika gärna äta frukost. Så de gjorde jag i lugn och ro! Me like!

Men nu e hon ju vaken igen och ska snart få gröt! Sedan ska vi me hanna te affären å handla lite. Vi ska inte ha ngt egentligen så vi e bara sällskap!

Sen ikväll ska vi hämta Jimmie på centalstationen! Tycker tåget ska stanna i ale/nödinge där någonstans ist för i gbg. Blir sån omväg att åka hela vägen dit... =/ Och när vi hämtat han ska vi ut till Lycke och elda mina dagböcker! =) å äta lite mat... hihih....

NE! Nu luktar de skit här så får skriva mer en annan dag lr senare kanske...

Kommentarer
hanna säger:

Snygg sidan blev! =)

2010-12-30 | 17:54:34
fina säger:

tack! Visst blev de bra! E nöjd! =)

2010-12-30 | 22:02:51
Bloggadress: http://ajvb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback