Snörig...

Snorig och irriterad e ingen bra kombo! Lagade middag som inte dög,Linnea ville inte somna å min näsa blir täppt i tid och otid! Fick köpt en ny nässpray iaf! Man tänker aldrig på hur gött de e att andas med näsan när man kan de... Köpte glass till halsen oxå! Men fick ont i magen ist... Inte mycke som e bra! haha...

Badade Linnea förut efter att hon ätit!

Så kul å göra massa frisyrer på henne! haha... Tog lite kort på de me, men vete fan om ja kan me å lägga ut dom... hehe...
Hon satt i badkaret å lekte när hon badade, så kom ja på att ja glömde hennes handuk i hennes rum så ja skulle gå snabbt å hämta den. Och så fort jag går utanför toan börjar hon gråta.... Jaja... tänkte ja å snabbade mig lite. Å när jag kom in igen så stod hon upp och höll sig i badkarskanten!! Fatta vilken panik ja fick!!! Hann ju tänka 1 miljon saker innan man fick tag i henne, å då va de ändå 1 meter från dörren till dit hon stod. "nu rammlar hon bakåt, nu slinter hon åt sidan slår upp hela huvudet, får hjärnskakning. vi får åka till östra mm... Men de hände ju inget... Ist sken hon upp som en sol när hon fick syn på mig... =)

Så att stå upp e himlans kul nu för tiden... Vi sänkte hennes säng idag med. Så när ja skulle lägga henne nu ikväll så ställde hon sig upp hela tiden.... Får la se hur detta går... =/
Innan har man bara kunnat lägga henne och sen gå ut därifrån så har hon somnat. Men idag reste hon ju sig upp hela tiden... Får se vad hon gör i mon...

Ne nu ska ja kolla tv en stund, om inte jimmie snarkar för mycke...

Kommentarer
Annika säger:

Jag vill bara säga att det INTE är fel på din mat utan det är fel på den som skall äta .... som inte har vett att vara tacksam o äta när middagen serveras ;))

2010-12-15 | 21:49:48
Fina säger:

Tack så mycke! =) Jag strejkar idag så jag lagar bara mat till mig själv... Hans straff! =P

2010-12-16 | 08:20:08
Bloggadress: http://ajvb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback