Tror jag vet varför! =D

Linnea har vart skit jobbig nu dom senaste nätterna... Ända sedan bb har hon sovit hela nätterna, utan problem och de gillar ja! =)

Men nu de senaste har hon vaknat vid typ 1-tiden å vart jätte pigg! Då man själv inte e så pigg.... =/ Men i natt vakna hon från halv 2 till 5-tiden en gång i halvtimmen! Å skrek å skrek och sen somna hon och vaknade efter 30 min igen.... SUCK!
Men idag fick ja svaret! (Hoppas jag) Hon har en tand på g upp! =D Jag ser inget, för hennes tunga hänger gärna utanför så fort man vill titta i munnen... Men ja kände med fingret å de va nått litet vasst där! hihihihi! Hela dagen igår ungefär och även nu så går hon med tungan utanför typ....

Måste va därför!!!! Isf  e de hennes första tand! =)
Jimmie blev glad när ja smsade han... "Ska hon aldrig få tänder lr?" Har han sagt i en månad nu tror ja... hehe..

Ne nu ska ja göra oss klara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback