trött som fän!

idag vaknade vi ALLDELES för tidigt..... =/ Kl va iof 7 när linnea bestämmde sig för att gå upp, men då har hon vart vaken några ggr i natt så mamma va inte alls pigg när Linnea ville ha välling....

Så nu sitter man här i köket å funderar på att göra iordning i Linneas rum... Ställa in alla leksaker mm =)

Jag har redan lykats göra sönder en köksstol oxå! haha... fråga mig inte hur jag lyckades men jag skulle bara hoppa närmare bordet å då ramla ena benet av... å de går inte å laga....

Igår va vi hemma i Lycke å fira jul! =) Linnea blev nästan dränkt i julklappar! hehe... Fick massa fina saker! Så nu har hon å leka med ett tag framöver!


Jimmie e ledig nu i 2 veckor oxå! Så skönt... kanske ja kan få sova EN morgon iaf....

Ne nu ska ja börja städa!!!

Hörs senare kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback