ÅNGEST!

Vill börja med att säga förlåt till alla på festen igår. Förlåt förlåt!
Ja har sån jävla ångest va! Kommer ju aldrig kunna träffa er igen!
Först när ja vakna så tänkte ja: Va fan hände igår? och så börjar minnet komma tillbaka.
Aaa just de ja, jag dansa. just de ja dom va där. A just de ja så gjorde vi. Och sen kommer ångesten.

åååååååååååååååååååååååååååååååhhh... jävlar ja DANSADE!!! Jag drack sprit. Varför gjorde ja de??? Kommer inte ens ihåg häften av kvällen. Vet att ja börja grina med. Kommer inte ens ihåg hälften av kvällen. Tror ja inte ens VILL komma ihåg hälften av kvällen... puh va ja aldrig mer ska dricka!!!

Bakfull? jaaaaaa... Men får skylla mig själv. Och till råga på allt så har ja 1000 ggr värre mensvärk idag!

Ont i nacken har ja me... Måste headbängat igår... Åh PINSAMT! Ska ringa jessica sen tänkte ja... Se om hon kommer ihåg nått... =S

Ne men de här e ju fan inte klokt!!! Kan ju tro att ja aldrig druckigt förut... Sista gången iaf!
SKÄMS PÅ DEJ FINA!!! Ja skäms... Minnet kommer sakta men säkert tillbaka, å man har sånna där a-ha-upplevelser! Just de ja jag prata med han ja, men VAD prata ja med han om??

Ne ush å fy... Kan inte direkt gömma mig i sängen hela dagen, måste ju roa Linnea så gott man kan...
Jimmie ligger å sover, den jäveln... Ska gå in å väcka han nu!


Kommentarer
Anonym säger:

He He He väkommen i klubben asså!!!

2010-11-14 | 16:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback