härlig dröm!

Ja tror absolut på andar. Tror att de finns runt om oss!

Å inatt hade ja en sån härlig dröm!
Ja va nere vid sjöbodarna å min farmor fyllde år. vet att ja gick på grusvägen ner dit med några andra, kommer inte riktigt ihåg vilka å när vi kom fram så satt min farmor där vid ett bord med några andra som oxå skulle fira henne! Jag gav henne en hink med blåbär (?) som present... Och skulle sätta mig brevid henne. Men så säger hon: En kram kan man väll få oxå! Å ja blir jätte glad, för de klart man vill krama sin farmor! =)

å när ja kramar henne känns de så påriktigt! Ja blir helt glad i hela kroppen! Å när ja vakna strax efter de så mår ja jätte bra. ja tror hon hälsade på mig i min dröm...! Måste vart så!

Kändes så gott å krama henne igen... Hon dog när ja va runt 6-7 tror ja... e inte säker, men ngt sånt.


_______________________________________________ ___________________________________

Nu har vi precis käkat frukost här! Ska inte göra ngt speciellt idag. Skulle igentligen till Netten men tar de på torsdag ist!

Ser nu att de e minus ute... brrrrrrrr..... Tänkte tatt en promenad men får nog vänta till senare, när solen gått upp lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback