Kalops till lunch med nära å kära!

Seg som vanligt vid den här tiden ja... Snuvig e ja me... Ska göra ett försök å gå till öf i mon! Så Linnea kan leka av sig! =)

Idag va Hanna Jessica Theo Netten Jesper Jennifer å Alexander här! Värsta gänget här! haha... Riktigt roligt! Ja hade bara missförstått netten om att barna skulle me, men de gör inget! Tycker om att träffa dom ju!
Så vi käkade kalops å gotta oss! Hoppas alla bidde mätta bara, trodde ju inte vi skulle bli så många, men men... Blev ju tilloch med lite mat över så de va nog bra!

Tack för idag iaf! =)

Sedan gick ja å jessica å våra barn ner till specialen å ja fick köpt mina blockljus! =) Synd att ja inte har mer pengar för då hade ja köpt hem ett lass med ljus så man har hela hösten å vintern!

På tal om vintern, Ja längtar till jul nu så ja kan kräkas!!! Vill julpynta här hemma! Men de får man vänta med till  1a advent! hihihihi... pirr i magen! =P

Ne nu ska ja borsta mina tänder, ta en alvedon å lite nässpray å lägga mig å titta på tv! Förhoppningsvis så kommer Jimmie med... E lite mysigare då! =P

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback