MEN!!!!

Hade man frågat mig för 2 tim sedan vad ja tyckte om snön så hade ja spottat på den personen som fråga... Men nu e ja rätt glad! =)
Blev ju en chock i morse när man såg att de va helt vitt ute! Jimmie satt å prata med sin bank om varför dom inte dratt pengar från hans konto... Skit säger ja bara...

Blev man ju nedstämmd av de, men tänkte att de löser sig! Går ut för å köra han till jobbet å halkar så man landar rakt på ryggen så de isar upp i hövvet... mmmmmm... Mysigt!
Åker ner för björkås-backen å ser att de står massa bilar där nere som antagligen inte kommer upp för backen... Trött man blir då!!! Tänker att när ja kommer hem igen så kommer ja få gå upp för den hala backen med Linnea på armen,...
Kör i 80 på motorvägen för att ens komma fram...

Men väl hemma så e de inte många bilar nedanför längre så ja ger mig fan på att köra upp å gör de me! =) Då börjar de redan kännas bättre!

Kommer innnan för dörren å fixar fram frukost å tänder lite ljus. Sätter Linnea i hennes stol. Så nu har vi käkat frukost å ja har druckigt mitt te å kommit underfund med att snön e mysig! =)
Har fortfarande ont i hövvet, men de går la över! hoppas ja...

Jimmie sa till mig igår att vi har 3 år på måndag! Se där ja, sa jag- Hade ingen aning om de! =S
Men vi ska inte fira de ändå, inte just nu iaf!
Ne nu ska ja dra! Här e lite bilder från i morse!

   Linnea äter majskrok. Lr hon plockar i sär den rättare sagt... haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback