Nu så!

Nu har ja kommit hem efter att jobbat morran! Snö kaous ute kan ja säga! Hade vart kul å gå ut med Linnea å se vad hon säger om de, men hon sover nu så får ta de sen lr nått...

Va å käka på nya kinan igår! Dom har ju gjort om där inne. Tyckte de va väldigt modernt om man säger så. Såg mer ut som ett suschi-ställe än taimat.  Men gott va de! Men Linnea e nog lite för lite för å ta med på resturand än så länge! Iaf på kvällen... Hon va lite grinig å trött. Men hade vi inte fått vänta på den jäkla glassen så hade de kanske gått bra... =/ Jäjä...

Här e hon iaf! Glad än så länge! hehe,...
Jessica Molle å Theo va me oxå! =) Käkade där bara för jag å jimmie hade 3 år härrom dagen!

Just nu sitter ja å äter kakor å dricker cola... Aja baja, men va gott!
Ska äta lunch om ngn timma så så kanske dax å sluta... hehe...

Sedan kommer albin å ska sova här! =) Alltid lika trevligt! Får se om min längtan efter hund kanske går över efter att han har vart här.... hahaha!
Han ska med mig till gläntan iaf! Där e han poppis!
Jimmie å linnea ska hem till Jimmies moster å fira hennes gubbe som har fyllt år. Han fyller år samma dag som vi har årsdag! =) Lätt å komma ihåg kanske man kan tycka då, men ja kommer inte ihåg nått utav de... hehe... tur man kan skriva upp saker.. ! =P
Jimmie e ju iof bra på datum å siffror överhuvudtaget! Men de e lixom dagen innan lr samma dag som han kan säga: Idag fyller den och den år.

Nu e de sista kakan för mig! Men va gott de e... Jag å jessica å barnen gick till bräckeboden igår å skulle "titta" lite... hrm hrm... Värsta surkärringen i kassan, men de gjorde inget! Vi handla ändå! Såg tydligen en kändis me! Lr jessica visste vem de va, men ja såg han oxå!!!

Haha, en annan rolig grej! När ja skulle gå ut från bräckeboden (jessica hade redan gått ut) så säger den andra kassörskan: Backa! Jag står nämligen å försöker putta upp dörren samtidigt som ja ska köra ut linnea i sin vagn, framåtvänd, så att säga. BACKA! säger hon igen lite högt. "jaha... "säger ja lite försiktigt och ovetande. -Ja, man ska ALLTID backa. -Okej okej säger ja å ler lite mot henne. Hon ler INTE tillbaka.

Så när ja fått vänt där inne, (för den affären e ju inte så stor direkt. e nog inte tänkt att man ska in dit med barnvagn. Ni som vart där vet vad ja menar! ) Så backar ja snällt ut å de gick lättare! Så ja log till henne igen som tack för hjälpen lr vad man ska säga å hon tittar bara på mig. Hon kanske trodde ja va efterbliven... Kanske inte alls trodde ja hade ett riktigt barn i vagnen. Linnea låg ju å sov, så de va ju inte alls säkert hon trodde att hon va riktig! HAHA!

Ne så kan de la inte vart?? jaja... vem vet! =)

Ska ja dra mig iaf! Puh va de va skönt å skriva lite! hehe...
Skriv gärna lite komentarer! Alltid kul å se lite respons! =)

Men ush va mycke smajlisar de blev... haha! Hoppas ni orkar läsa ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback