Seg...

Kl är 21.00 å jimmie å Linnea sover... Ja e skiiit trött men kan inte sova... E hur seg som helst på kvällarna. lr näe, hela dagarna e ja de! Vet inte varför de har blivigt så men kan känna som att kl är 9 när den är 5 typ... E helt sjukt. ändå vill ja inte lägga mig å sova nu.

Fick min tidning hem i brevlådan idag! Jihooo!!! = Egen tid!!!!!

När maten va lagad, uppäten bortplockad, Linnea hade somnat å kl va 20.00 fick jag min egen tid!!!!

-Tappar upp badet å lägger mig å läser! Life is good...!

Fick premunation när ja fyllde år av Kennie å Ellenor och barnen! Perfekt present! =)

NE nu ska ja gå å lägga mig iaf! Se om ja somnar!

Go natt ävribadi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback