Storhandling den 25

Kul å se att de e mer å mer folk som läser bloggen! =)

Idag e de den 25, å som vanligt den 25 så åkte vi och storhandla! Fick köpt en overall till Linnea oxå! =) Hade 50% på maxi så då passade ja på! Linnea har en i stl 68, vilket e lite litet. Hon har ju 74 i kläder annars. Så nu köpte ja en overall i stl 80. Den hoppas ja ska hålla hela vintern! Måste åka pulka med Linnea nån dag! =)
Hanna va med oss på maxi me! Väldigt bra för ja springer runt som en vilsen höna å kommer på saker ja glömt när man gått förbi dom för längesedan!

Då e de bra att hanna e me som kan stanna hos Linnea å ja kan springa där å vela! haha...

Idag ska jimmie på konsert. Sabaton i lisebergshallen. Hade vart kul å se dom, men han ska gå med jobbarkompisar. Så ja ska va hemma med Linnea alldeles själv. Å hur ska de gå?!?! Som vanligt, ingen större skillnad! haha... Funderar på om ja ska unna mig en pizza ikväll, bara för därför...

Jag hatar å beställa pizza själv. Känns lite tjockisvarning... hehe.. Får se va ja gör.

JO! De va de jag skulle skriva ju! Jag köpte en pulka till mig själv idag! haha! Så nån som vill me någon dag och åka, så e ja på! Idag hade jag den när ja bar in varorna från bilen! Väldigt chekt! Fick iof gå 2 ggr, men ja slapp bryta ryggen! =)

Känns så skönt å ha storhandlat! Nu har vi mat hela månaden! Fast brukar bli nån komliteringshandling, men vi har ju mycke hemma nu! =)

ush, nu blev de så där många smilisar igen... jäjä... Så e de!

Va me på en tävling idag på maxi. Dom hade bakat en jättestor lussekatt, å man skulle gissa vikten på den! Jag å hanna va me, linnea sov så hon fick inte...=P Första pris va en prinsesstårta! haha,,,,

Å va sugen ja blev på julmust... Kanske ska köpa de ikväll ist? =P

Ne nu ska ja ut å kolla posten!

HA de GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback