Pizza me syrran!

Linnea har somnat å ja e alldeles själv! Jimmie e å kollar sabaton.

Linnea hade inte somnat, men NU har hon de,,, haha...
Hon har sovit så konstigt idag... =/ Vart å handlat på förmiddagen å på em va vi å körde jimmie,,, så hon sov helt fel... Men hoppas hon sover hela natten bara!

MEN iaf så fick jag min pizza! =) Hanna kom hit å va sällskap! Mycke trevligt!


mmm-M! kebabpizza... hehe...

 

HAnna gillar inte å va me på kort =P Linnea fick smaka en pizzakant... hehe... gott!

Köpte ju en overall till Linnea idag som ja tog på henne förut när vi skulle köra jimmie.
Den va liiiiiiiiiiiite för stor,,, haha


hehe... De ser faktiskt värre ut än va de va, men de såg nästan ut som hon försvann i den! haha! =D
Sötunge!

Imon ska vi till öf en sväng. sedan ska vi me hanna till troslanda, tror ja, vi får se! Tänkte få fram så mycke som möjligt av alla julsaker imon om ja hinner/orkar... hehe..

Ush känner änna sug efter coca cola. Drack de till pizzan...
Jimmie ringde nu precis! Förbandet har spelat precis å dom satt å vänta på sabaton. Lite avis e ja allt! =P
Men men... Min tur nästa gång! hehe..
Ne nu ska ja fortsätta se lyxfällan! Tokiga människor! Hade aldrig i mitt liv velat hamna i sån sits som dom människorna... Håller tummarna att ja ska få ett jobb snart! =/

SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback