Fredags mys!

Idag va vi ju på öf å lekte med Nellie å Theo... Okej Jessica å Nathalie va oxå me... =P
Lika roligt som vanligt där! Massa bäbisar!

Längtar till tisdag nu. Scrapbokingen! (Vet inte om ja stava rätt där men ni fattar la?) Fick mina bilder ja framkalla igår å förstorningen på Linnea ska ja hämta på specialen i mon. Fattar inte vrf dom inte skicka hem den... Så stor va den la inte=?

Efter ja hämtat jimmie så käka vi mat. Lax i pastasås å penne till... Hur gott som helt! Efter de la ja Linnea å sen kolla vi på tv med en stor skål chips... Göttans värre!
E helt slut på kvällarna! Tur man bara har en unge säger ja bara... Ändå e inte Linnea jobbig... Bara ja som e lat helt enkelt! haha...

I mon kommer hela släktet från Vänersborg! Ska fira Jimmie som fyllt år! Så då blir de middag ( Flygande jacob) och bulle å kaffe!
Sa till Jimmie att ja vill inte göra allt i mon, han måste hjälpa mig, typ duka undan, sätta på kaffe osv...
" Jag ska göra mitt bästa" svara han då. Mer kan man ju inte begära! =P

Nu ska ja snart söva! Skriver mer i mon!

(Tog lite kort från öf, men tar de en annan dag! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback