Frukost!

Japp nu sitter jag å Linnea å äter frukost! Lr Linnea har ätit klart så nu e de min tur å käka... =P hon sitter å leker med skeden ja mata henne me. Den e rolig! hehe.. .

Idag blir de en lugn dag annars! Lyssna på lite Volbeat å ut på en promenix senare! Verkar ju bli as gött väder! Ska försöka röja upp i trädgården me! Har löv på hela framsidan... Inte bra! Tänk om Jan-banan ser detta! =P Kan man klippa gräser nu föresten?? Eller e de bara galningar som gör de i oktober? =S

Har klippt Linneas lugg nu me... Tur att hon inte har så tjockt hår så de syns för mycke... för de blev ju allt annat än rakt =P Men de e svårt å klippan när saxen e rolig å titta på.... =P

Igår va Jessica Theo Nathalie Nellie här å käka lunch! Va på öf innan å lekte lite. Linnea tycker de e jätte kul där... När ja öppna dörren in till öf så skratta hon till högt! =) De känns bra att hon gillar de!

Sedan gick vi hem till oss å käka å fika! =)

Längtar jätte mycke till jul!! När man ska börja pynta å köpa julklappar!

Blir bara julklappar till syskonbarn och linnea i år! Känner mig inte så noga me julklappar till mig själv heller... Roligare när barnen får julklappar! Lr ja ska ju köpa till Jimmie me förstås!

Ne nu luktar de skit här... Får gå å byta på Linnea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback