käkat african å e mätt å go!

Japp idag bidde de african till middag! inte helt fel de!

Hade världens utbrott på Linnea idag... Hon va trött OCH hungrig! ingen bra kombination..
Försökte ge henne gröt å hon käka la 5 skedar å sen kom världens skrik å de gick inte få i henne mer mat.. Satt å försökte roa henne å försökte få henne glad men inget funka... Så jag tog upp henne å gav nappen å försökte med de, men inget funka å mitt tålamod höll på å ta slut...

Men efter mycke om och men så blev hon glad å satt med mig när ja laga mat sen!
_____________________________________________________________________________________

Blev ingen öf idag iaf! Jessica ville inte att theo skulle dit för han va inte riktigt 100 idag å då sket vi i de me! Följde me dom till stenungsund en snabbis bara!

Senare åkte ja å Linnea till Media Markt å köpte kamera väska... De va på hemvägen där som hon började bli grinig! =/

________________________            ________________________________________

Imon ska Jimmie me molle till nån bil-affär... Kul för han kanske.. hehe...
Jag ska till stenungsund (igen) å köpa bilstol till Linnea. hon behöver ny nu! Ska iof kolla först om den finns i kungälv... Den kosta bara 2 tusen å de e billigt! =D

Ne nu ska ja ner å kolla tv med Jimmie. Linnea sover sedan länge! å nu e de äntligen fredagsmys! =)

Go kväll alla goa!

Kommentarer
hanna säger:

asså de blev africana hos er! va tyckte du då?

2010-10-02 | 08:47:23
fina säger:

De va ju asa gött! =)

2010-10-02 | 13:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback