Upp och hoppa! Dags att jobba!

jag kan ju erkänna att ja e så där taggad efter igår... Va ju på Volbeat å rocka igår! =) Riktigt bra kan man säga!
Förbandet sög bara... "Entombed" hette dom. Inte min stil på Rock direkt! Bara gapa å skrek i mikrofonen!

Men som sagt, volbeat va bra!
Blev ju lite drickandes igår oxå! Ja började dricka vid 3 på em, hade ju redan lämnat linnea för längesedan, så vad väntade ja på igentligen? =P
Men hade bestämmt att inte dricka ngt på konserten lr efteråt! Smaka lite gjorde ja ju faktiskt på Jimmies öl, men inget mer... Vill ju inte va bakfull på första dagen på mitt "schema".
Å de e ja inte,,, just nu e ja bara jäkligt trött! När kl ringde så trodde ja de va jimmies telefon! haha... Ja hade glömt av hur mitt alarm låter! =P Så låg ja å snozza 15 min.... Gött!
______________________________________________________________

Saknar lilla Linnea nu oxå... =/ Tur att de bara e 2,5 tim nu de första passet! För sen ska ja få se henne!
 senare ska ja jobba 17-20. Gillar faktiskt dom korta turerna! =) Men då e Linnea hemma hos sin pappa. Ikväll ska ja sova tidigt!

Ne nu ska ja göra klart de sista! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback