Nu e kalaset slut!

Nu e man ju allt ännat än pigg... Har precis plockat in de sista i diskmaskin å torkat av diskbänken å Linnea har ja redan somnat. Jimmie sitter nere i vardagsrummet å surar för ja inte vill åka till Jessica å molle... Men Linnea låg i badet å han ville dit å supa me molle... Så ja tacka nej. (lr ja sa att ja kunde köra dit han, men då får han ju sova över där me... men de ville han inte, lr om han inte fick de, vet ej... )

Men e man seg så e de allt gott å va hemma!
Har haft fullt hus här idag! Lagat mat till 12 pers! De e inte varje dag man gör de! Men alla tyckte de va gött så de va skönt å höra. annars tycker ja de e jätte jobbigt å laga mat till andra så... Vet ju inte om dom gillar de lr inte! Sen e ja inte sån finsmakare heller. Jag kan inte känna om köttet e för tort lr om såsen har för mycke salt mm... Ne ja e inte kräsen direkt! Ja gjorde "flygande jakob".

Jag hoppas hoppas hoppas på fint väder i mon! För då ska ja å linnea iaf gå till lekplatsen å gunga lite! =) Får se om vi får me oss Jimmie =P
Hörde att de skulle snöa på söndag, men de hoppas ja inte!

Nästa vecka ska ja åka till backa plan tänkte ja å leta skor till mig å Linnea. Fattar inte hur ja lyckas men dom skorna ja köpte början av sommaren e helt trasiga nu. Å Linnea har ju inte ens fått några än! Skulle vilja ha converse till henne, rosa. Men sånna e la svajn dyra! Mycke man vill ha som pengarna inte räcker te...

Någon som vet vart man köper sånna, som inte kostar röven?

Hittade igår på tradera en fondvägg med skog, lite tropisk med ett vattenfall mitt i, för 100 spänn å 150 kr frakt! Å den va sket snygg! Vill så gärna ha en sån nere i vardags rummet! Å de va ju billgt me! Iof va de ju så att man fick buda, men annars kostar de ju typ 400 och uppåt...
Men hade ja fått som ja ville, så hade vi tatt bort ormarna å ödlorna, satt upp en fondvägg. Köpt ett käckt litet bord med stolar satt en taklampa över... aaaaaah... Drömma går ju!
Förstår ju Jimmie me att han inte vill sälja reptilerna.... Ja skulle ju aldrig i mitt liv sälja mina katter! Å han känner la lika dant! Kanske skulle behövt en 5a? hahah... Ne ush... Större e nog de sista vi behöver!

Prata me Jessica å Nathalie härrom dagen när dom va här att de hade vart kul å göra om Linneas rum, så de blir mer hennes,,, Kom på att man faktisk kan ta ner data bordet ner till 2a vån å ställa de under trappan. Vi har ju så dumt med internet kabeln, men de ska nog gå! För då får ju hon sitt rum för sig själv å då man man inreda de mer till henne.

Oj va mycke de blev skrevet nu! =) Va skönt å få ut sig de! haha...

Vill bara säga till Jessica å Nathalie! Tycker de e sket skoj å umgås me er! Guldvärt! =)

Ne nu ska ja ner å se om han har somnat me.. =P

 

 

 Mitt allt!  Kärleken!


Kommentarer
jessica säger:

Convers till linnea kostar ca: 250 kronor tror jag, det kostade iaf Theos :) om det e sånna "mjuka" du menar.. Du förgyller min dag också..



Puss

2010-10-16 | 21:05:51
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback