Vad e de för fel på mig?

mår bajs... vet inte vad ja ska göra! Vem kan ja fråga om hjälp? saknar min gammla barnmorska. Hon hade förstått...
Livet känns piss! Vet inte ens om de e värt å leva... Ja orkar inte... =(

vet inte ens varför ja skriver de här... vill bara gråta å gå å lägga mig. Men de går ju inte när ja har Linnea...
Alla dagar e ju inte så här... Som tur e! Sitter å knaprar Dextro för å kanske få lite ork... Ska ju ner till öf sen å träffa Jessica å Theo å de känns skönt! Kanske kan få lite ork av de?

Men blääää va deppigt de blev här då...

vad ska ja göra...? Livet e fan piss!!!

Kommentarer
Nathalie säger:

Det är verkligen inget fel på dig gumman!!

Du får höra av dig om de är nått, min mobil är på hela tiden!

Massa styrkekramar till dig!!

2010-10-27 | 17:46:39
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/
jessica säger:

Ursch jag tycker verkligen synd om dej mitt hjärtegull.. Om du skulle behöva sova eller så, så e det bara för dej å säga till så kan jag ha linnea.. Det vet du..



Ring om det e nått..



LOVE YOU!!!

2010-10-27 | 21:04:05
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se/
Ellenor säger:

Usch..låter verkligen jobbigt.

Du vet att Ni är alltid välkomna hit och det finns alltid plats för Linnea (dig med förstås) här om du vill eller behöver..



Men ta kontakt med din barnmorska Fina, du kan ju prata med henne nu med! Jag gick tillbaka till min efter Emma och sista samtalet hade vi då Emma var drygt två år.

Det är inte alltid man hittar en barnmorska man "klickar med" - ta tillvara på henne! Ring dit!



Stor Kram

2010-10-27 | 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback