Ett nytt liv? ja tack!

Ja vet jag har sagt de förut, men nu jävlar känner ja att nu e de på g!

ska börja träna, e de tänkt. Sen ska ja äta riktigt... Måste bli av med gravid-kg! Har ju faktiskt gått 5 mån nu!

Har faktiskt gått 5 mån exakt idag! =D Linnea "fyller" 5 mån! =) Stora tjejen!

Aja... men iaf! Fick massa påsar av mamma som ja ska testa i 5dgr, BARA påsar på hela dan! Jag som älskar mat... Men som mamma sa att om man börjar med de så går man ner i vikt å blir mer och mer taggad så kanske de går lättare sen när man äter riktigt och vill gå ner!

Egentligen så bryr ja mig inte om vikten, så kanske bättre å mäta sig? A så får de nog bli! Och sen hur man känner sig mm...

Tänkte ja skulle ner till friskis idag å svettas å pinas (<--Bra inställning jag har! ) i en timma! =)
Bara man kommer igång å får de till en vana så ska de nog gå lättare!

Men som sagt, jag har sagt de förut så ja får la se hur de går med de! Och så nära helgen me... Tänkte ja skulle börja me de i mon, en Fredag! Hur smart e de då? men bättre de än inte alls...

A ni märker ju att ja argumenterar med mig själv............. haha...

Skulle vilja gå ner dom 16 kg som ja har kvar sen gravideteten, plus lite till! Oh.... Så mycke...
________________________________________________________________________________________


Idag va iaf jag ute i lycke hos mamma å torka våra täcken som kf hade pissat på...! (arg!) Men dom blev rena och torra! Skönt de, så nu får hon bara komma in å äta å sen ut igen!

Linnea va så rolig i morse! La henne på den filten vi brukar ha på golvet så hon kan ligga å leka med babygymmet å vända sig! =) Å hon vänder sig verkligen nu! Fram och tillbaka hela tiden! Och hon börjar trivas mer å mer på magen! De e bra för då blir de ju lättare när hon ska börja krypa sen! =)

Men iaf.. Så låg hon på den filten å vände å hade sig tills hon helt plötsligt hitta kanten på filten och drog med den runt! Så hon blev som en liten korv! haha.... Så jag fram med kameran och tog en bild! Så klart.... hehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback