Ullared idag!


Idag fråga hanna mig om ja ville me till Ullared! å de tackar man ju inte nej till! Lr först gjorde ja de för ja har ju inga pengar till de... Men hon lyckades övertala mig! (ja va kanske inte så svårövertalad... ) Så jag och Linnea hängde på! =) Hittade en snutte och drägel-haklapp och massa annat smått å gott till Linnea!

Letade efter en overall till Linnea, men hittade inte de. Fans inte i hennes storlek, och sen gav ja upp rätt snabbt med för halva ullareds besökare va ju just där! Ush va de e trångt å bökigt där! När e de egentligen lite folk i ullared? Man har ju lyckats träffa in dom gångerna några gånger, men de e allt för sällan!

Dom har ju byggt ut ullared me så nu hittar man ju absolut inte! Säger som hanna sa, att man får ta en heldag där någon gång och verkligen gå överallt där! Så man har lite koll vart allt e!

Dom hade ställt fram julsakerna me! !!!!!! Varför då?!?! Redan tycker ja... Jag titta inte ens på dom sakerna... Kände att de e liiiiiiiite för tidigt!

Nu e de äntligen fredag oxå! (säger jag som e hemma hela dagarna!) Men de e nått visst med fredagar... I helgen har vi la inte planerat nått speciellt. Får se va som händer! Men ikväll blir de chips godis och ostbollar! med vatten................ A lite nyttig får man va! haha...

Ha de gött så länge!












Kommentarer
jessica säger:

vattten.. haha, fuskis;) godare med cola tycker jag:D PÖSSSS

2010-09-19 | 15:53:33
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback