Trött å sleten känner man sig rätt ofta!

tänkte ja skulle lägga in bilder på kläderna ja köpte till Linnea! Allt i rosa -Så klart! hehe... Räkna ut att de gick på 173,50:-! DE gillar ja! =P





tunn tröja med tights



En rosa/vit body!



Och en body med tryck! Ifall ni inte ser de... haha...

De e så roligt å handla när man har pengar! Konstigt! hehe... Men dit får ja åka igen! Om ja hittar... mamma körde ju idag å ja satt där bak å då har man ju inte riktigt 100 koll på vart man kör... Men de ska väll inte va helt omöjligt! =P


Känner mig helt slut nu... Linnea somna vid halv 8. va helt slut hon me... Ville inte ens ha mat... =/ Så nu kommer hon la vakna vid 5.......... hoppas inte...
Jag har stressat med mat, äta mat, disk å hänga tvätt ALLT innan ullared börjar! Å ja hann! =) va hemma halv 7 å 5 i 8 hade ja käkat klart! hihihi... De gäller å va effektiv!

I mon ska ja till Bvc igen! Trafikinfo om bilstolar mm fatta ja de som iaf! Känns som om man e där varje dag! Men de e trevligt där så ja klgar inte!

Tittar på ullared just nu å tänkte på dom som ska gifta sig där. Ja hade nog kunnat tänka mig de! =) Lite annorlunda å roligt! Hade du kunnat de?

Tänkte börja träna någon gång me.. Har inte tränat sen mars förra året... Men känner för å träna, men har inga pengar just nu. får vänta tills pengarna kommer! Sen jävlar! haha.... =P

Ne nu ska ja dra mig! =)















Kommentarer
Jessica säger:

Vilka fina kläder:)

Passar på lilla skruttungen, bodyn me trycket va fräsig tycker jag, fanns det mycket kläder eller??



Ja man kanske skulle ta å gifta sej, du å jag kanske.. HAHAHAHAAHAHA...



PÖÖÖÖÖSSSS

2010-09-20 | 21:05:38
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se/
hanna säger:

nää inte ullared! de ska vara i körkan! =P jag hittar dit! har vart där utan mamma så vill du ha med någon så följer ja gärna med! =P

2010-09-20 | 21:47:14
Nathalie säger:

Ååh vilka fina kläder hon fått!!:)

Jag föredrar nog kyrkan;) skulle tycka att de var allt för pinsamt att gifta mig i Ullared hehe;)



Kraam!

2010-09-20 | 22:44:12
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/
Sofia M:D säger:

fin din blogg blivit nu Jossan! Och jättegulliga kläder du shoppat till Linnea:D



kram på dig

2010-09-20 | 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback