Dagens shoping!

Fick en order om att lägga in bilder från dagens shoping! =P
Kul att nån vill veta ändå! hihi...
Så här kommer lite granna!

Kläder till Linnea! Keps, solhatt, stumpor, leggins, jeans, jeansshorts, t-shirt, klänning. Och en tavla, eller vad man ska säga, som de står "Här bor en prinsessa" som hon ska ha i sitt rum sen! =)

En liten vårjacka/sommarjacka. Tyckte den va så fin! =)
(har blivigt helt kär i färgen lila! vet inte varför, men de e snyggt! =P )
  Lite annat.....

 kläder te mej!!!

Ja lite av varje där... Hade ju som vanligt kunnat köpa hela affären, men pengarna räcker inte te de!

Har haft en skit rolig dag! Och Linnea har sköt sig. Hon har ju lekt med mormor och faderallan i affären så ! hehe...

Ska snart gå å lägga mig... Har flyttat allt i källaren till de nya idag. Plus packat en del, även gjort rent toan där nere, så vi slipper de på lördag.

Ne nu ska jag dra mig! Hörs i mon!

Kommentarer
Ellenor säger:

Kul att du visade upp din fynd! Jättefina grejer. Jackan var så söt oxå! Jag blir avis! Jag vill med dit! I morgon åker Emma dit med en kompis o hennes familj...

2011-04-28 | 23:20:00
Nathalie & Nellie säger:

Ååh vad fina kläder du köpt!!:D Vad skoj att de blev en sån lyckad dag på Ullared!!:) Kram på er !!

2011-04-28 | 23:26:13
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback