haha...

I natt drömde jag att jag skulle tatuera mig. De va magnus betner som skulle göra de! haha... Jag ville tatuera över den jag har på högerarmen, men de gick inte så fick ta de på den andra armen ist.

antagligen drömde jag om honom för han va med på nitti leaks (?) hette de så? aja... Gick på 5an iaf!
Så roligt program! Så de måste ses nästa vecka med!

Käkade precis en skål med corn flakes... E proppmätt! Blä...

Linnea vaknade strax innan 8 idag. Så skönt att hon sover så bra. Nästan så man inte vågar säga de när man pratar med andra mammor. Hon har ju gjort de ända sedan hon föddes. HAr aldrig ätit på natten, sovit hela tiden! Enda gångerna hon har vart jobbig å lägga, lr har sovit dåligt, e när hon har vart sjuk. Eller när hon fått tänder rättare sagt! Hon har, vad jag vet bara haft feber 1 gång. å den höll i sig i 2 dagar. Sen har hon ju vart snuvig till och från lite då å då... Men jag ska inte klaga... Har ju de perfekta barnet! (hahaha... Guuuud va mycke skitsnack de kommer nu!)

Men tycker inte alla föräldrar de om sina barn? =P

Ne nu ska jag dra mig! Har vettigare saker å göra än å sitta här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback