Hittat en!

Fick hittat mig en bh idag! Får köpa mig en till när jag har mer pengar!

Fick 2 räkningar idag som inte dratts från mitt konto ibörjan av månaden... Skit kul så här mitt i månaden!
Trött jag blir... Varför ska dom hålla på å krångla med aoutogiro? Om man nu vill ha de kan man väll bestämma SJÄLV när man vill att skiten ska dras... Hade vart mycke bättre om alla räkningar man har dras på samma datum! Inte 1 den sista, 2 den första, 5 den 27 osv.... Om alla drogs den 25, om man nu velat de, så hade de vart klart. Alla va betalda! Kanon...! Eller har jag fel?

Nathalie å Nellie kom i morse å lekte en kortis innan vi åkte te backa plan. Nathalie hade med sig sin farligt goda rulltårta! Den e god, alltså!

Skulle ju äta lax i dag med! Kom hem å skulle skynda mig å börja med den innan vi hämtar jimmie... Men när ja kommer hem så hittar jag inte laxen! Hade ingen hemma... Va helt säker på att vi hade de hemma! trött jag blir! Så de blir till att handla de sen... Tur att hanna skulle handla så vi får lite sällskap! =)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Vad jag hoppas nathalie får den lägenheten!!!!! Hade vart gör kul!!!!! =)

Ne nu ska jag börja göra oss klara här så vi kan handla!

Hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback