Jag döööööööööööööööööööööör....

Har vart sån jobbig dag idag va... Linnea har bara gnällt å gnällt HELA dagen!!! Man blir ju helt knäpp när man går här å lyssnar på de...

Jimmie e hemma nu å badar henne... Så nu e de tyst! Imon SKA vi till öf... Tänker inte va hemma i mon me!!!

För övrigt har jag tvättat å tvättat å tvättat idag. Va å handla 2 svängar oxå! haha.. Först handla ja i morse, då ja upptäckte att jag tog den sista blöjan. Så de blev handlat de å massa andra grejer!

 

Sen när ja kom hem, blev de promenix. Linnea sov ändå, så jag passa på! Sen när jag kom hem så kom jag på massa andra grejer som ja glömt.... Så åkte ner till city gris å handla, skulle ju ändå ha flyttlådor!

Letade efter en solhatt till Linnea med, men hitta ingen! Se om jag hittar på torsdag? =P
Hon vägrar ju ha nått på huvudet, men hon måste ju faktiskt...

Idag när hon va som mest grinig tänkta jag att hon kanske e sjuk. Hon kanske har ont någonstans? Men när hon fick mat blev de lugnt, i 10 min. Sen kör hon på igen... Men jag tror (och hoppas) att de e tänderna som spökar...

Imon e de onsdag! SPÄNNANDE!

Va inne hos Jimmie å Linnea precis, han hade bullrat upp med skumm på hennes huvud! haha... Sötnos!
Värsta e att man e arg på dom, men man kan verkligen inte sluta älska dom!
Eller inte värsta mena ja inte... TUR heter la de...

E helt slut.... har skadat mig oxå... (när jag ändå håller på å gnäller) Har ont i min vänstra fot... Har ingen aning om vad jag gjort, men tror de e skon som klämmer konstigt när jag går. Ska köpa nya skor nån dag! Ballerina skor! Känner att de e lite varmt med mina tygskor vissa dagar! Ska köpa nya till Linnea med. 
Oh, vad allt ska kosta då... Man vill bara ha å ha! 

Satt å tänkte på hur onda alla e ändå... För hade man haft en "superkraft" så hade man gjort nått olagligt. Tror alla hade gjort de! 
Hade man kunnat va osynlig, hade man gått in i tex en bank å tatt pengar. Eller när man va mindre så hade man gått in i en godisaffär å snott godis... 
Hade man vart superstark så hade man slått ner varenda jävel man va arg på. 
osv... Kanske inte dom värsta grejorna, men de e ju de första som ploppar upp i ens huvud! hahah! 
Tror inte man e ensam om de iaf! Även om alla inte vill erkänna de! 
 
Jag om jag hade vart en superhjälte!
Spechöl pawer: Kväva sina offer med magen! mohahaha... hehe...

Ikväll e de desperata mina vänner! Glöm ICKE de! Ne om man skulle ta å gå å lägga sig... Linnea lägger sig nu iaf! Gött! För henne alltså...!

hörs i mon! Imon e de onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback