Låååååååååååååååååång fredag!

Idag e de långfredag ja! Jimmie e ledig idag.

Igår kväll va nathalie här å käka smörgåstårta och prinsesstårta! Mummsigt för henne å jimmie, men jag tog inget! =) Värre va de la på kvällen... Vi köpte grönsaker att dippa å brie å kex. Jimmie ville ha chips å fanta å Nathalie köpte lite godis å cola. Men va faktiskt inte sugen nånting av de "goda". Käkade ost å doppade morötter å drack vatten! (jag skriver inte de här för jag vill höra att jag e duktig, utan bara vill skriva av mig)
Vi tittade på Trassel. Rekomenderas!!! Så jäkla rolig! Älskar den !

Linnea har vaknat nu. Ska göra lite välling!

Man ska ju inte klaga när hon vaknar 08.29! =D Jag vaknade vid 8 av att jimmie prutta..... Då ville inte jag ligga kvar... haha...
Vet inte riktigt vad vi ska göra idag! Kanske ut till syster å hennes stuga? Får se vad Jimmie säger...
På söndag sak vi till Vänersborg iaf! Jimmie ville hälsa på Harry! Å de vill jag me! haha...

Fast nu sa han att han inte va hemma.... Så nu blir de inte så ändå... typiskt...

Imorgon ska vi hem till mamma på påsklunch å gotta oss!
Plus att Linnea fyller 1 år imon!!! Köpte paket till henne igår! Ska slå in de sen me, de får man inte glömma!
så skoj!!! Får nog ha litet kalas här hemma, med bara familjen på morgonen =)

Ne nu ska jag klä på mig å gå ut en sväng! "Ska-bara"-innan....

Tack för igår nathalie! Hade jätte skoj! =)


Kommentarer
hanna säger:

men du är svin duktig fina! hela tiden! fattar inte hur du kan klara dig ifrån godis!! du är gööör duktig!!! hahaahahahhaha =)

2011-04-22 | 09:37:06
Bloggadress: http://kjmb.blogg.se/
Nathalie & Nellie säger:

Tack själv!!:D Vi hade jätte trevligt!

Å du är jätte duktig som klarar att hålla dig från allt de goda!!

(Jag hade aldrig klarat de hehe;)

Ha nu en jätte mysig påskhelg!!

2011-04-22 | 11:00:08
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback