Maaaaat

Nu e de lunch/middag för Linnea. Har ju sovit sen kl 12 så vet inte om man ska kalla de lunch... Aja, hon äter nu iaf!
Korvstroganoff med ris. Mumma tycker hon iaf! hehe..

Sitter själv å äter i bara blöjan. Lika bra annars blir de kladd på kläder för haklapp vägrar hon ju ha!

Vad ska man äta till middag idag då? Jimmie e ju inte hemma å ja orkar inte laga nått... Eller rättare sagt, jag VILL inte laga nått... haha.. Får se om jag ångrar mig när jag blir hungrig... haha...

Hanna kommer hit iaf å passar Linnea medans jag kör jimmie ikväll,,, Skönt de! Tack för de hanna!
Jag ska nog passa på å köpa lite godis sen me som jag kan möla i mig..  Eller kanske... Maxi har ju extra pris på de nu! Kanske ska passa på? hehe...

Eller så kommer de bli en tidig kväll i säng? AA vi får se!

Nu sk jag hjälpa Linnea lite, se om hon får i sig nått... Sen blir de väll till att gå ut en sväng! =)


Kommentarer
hanna säger:

"Sitter själv å äter i bara blöjan"

haha trodde du menade dig själv först!! hahaha

2011-04-15 | 20:18:08
Bloggadress: http://kjmb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback