Mätt

Precis käkat lunch här nu å e proppmätt! uuuuuuh....

Imorse vaknade Linnea kl 8 (jätte skönt) men blev lite stressigt... Kl 9 skulle vi va i frölunda.
Så upp klä på mig, blanda välling, ge välling, packa badkläder (för de går ju inte å göra dagen innan) packa mat till Linnea, slänga ut katterna, byta blöja på henne, klä på, borsta tänderna osv osv....

Va la framme halv 10 tror ja? Tar ju en stund att åka in me...
Men vi fick allt badat en stund!

Så nu när jag kom hem står ju disken kvar å jag känner bara bluääää... Orkar inte!
Linnea ligger å sover i vagnen på utsidan. hon somnade i bilen när vi åkte hem. =:) 

Va fint väder de blev idag då! Blåser en del, men annars e de jätte skönt! 

Sökte massa jobb härromdagen med. Så håll tummarna för mig nu! =) Vill verkligen jobba nu... 

Ne men om man skulle ta disken ändå...? 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback