Middagstajm!

Eller jag ska iaf fixa den nu! hehe...
Kött med klyftpotatis och beaneise, lr hur de stavas med cafe du paris-smör.

Nemen se där! Flådit de lät! haha... Smöret ska jag göra själv. Köpte ju sån krydda på de där partyt så ska blanda i de i smör så har vi de på köttet sen... Mmmmmm-tror jag... hehe...

Men va fint väder de blev idag då! Sprack ju upp jätte bra! Blev ju inte alls regn som jag såg igår att de skulle bli! Jätte bra ju! haha...

Ikväll blir de scrapbooking me! Sista gången, ja...

Ush e så jäkla svettig nu me... Svettas för ingenting. Få nog ta å duscha innan scrap. Fräching...

Nu har vi 10 grader i skuggan! Wihiii!!!
SKulle gått ut igentligen men hinner inte de nu... Hoppas de blir fint i mon me så ska vi gå å gunga! =)

Sitter å tittar på en av grannarna som e ute. Han krattar gräs och löv så fastnar de på krattan. Så ska han plocka av de lite lätt å släppa ner de i en korg han har allt i innan han går å slänger de. Bara de att han missar korgen med mer än 50 % av allt gräs han tar loss... hahaha!
Så lättroad e jag!

Ne nu får jag nog konsentrera mig på köttet så jag inte bänner alla bitar......................

Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback