Morgonpigg! (not....)

Linnea kunde inte riktigt somna igår, vet inte varför om de kanske va för hon har tand på g, lr om hon e sjuk eller om hon va över trött...

Hon somna i famnen och så la man ner henne i sängen å 10 min senare SKREK hon... Så jimmie hämtade henne 23.50 så hon fick sova mellan oss... Visst de e lite mysigt, men inte när man vaknar av att armen domnat bort för man vågar inte röra sig. Sen ligger hon å vänder å vrir sig som en propeller i sängen så kl 06.05 fick jag nog och la henne i sin säng...

Och där sover hon ännu... Jag vakna för 30 min å kände att nu får jag nog gå upp! Men Linnea tar la sovmogon... Som hanna sa, De får man när de e ens födelsedag!

Ja lilla skrutt blir ett år idag! Hoppas hon vaknar snart så man kan gå in till henne å ge paket? haha...!!!!

Hörs senare för mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback