Tattooexpo

Idag e de lördag, å idag bar de av till tattooexpo i eriksbergshallen!

Men först skulle vi byta bromsar på bilen å medans en kille på toyota gjorde de, så gick vi bort till IKEA å fika en stund. Kollade även lite snabbt på sängar. Vi behöver verkligen en ny...

På em åkte vi till eriksbergshallen å titta på massa tatuerade killar å tjejor. Även en del gubbar me... hehe... Man blir ju sugen!!

Hade även ett burlesque-uppträdande. Va bara ett smakprov, för de skulle komma mer senare på kvällen men satans va fräckt de e! Hade me velat kunna de! Så vackert!

Senare fick vi se bästa stora tattueringen å hon jag höll på vann. Hon hade en sån tattuering som jag vill ha...

Linnea hittade även några kompisar å leka med. Hon e ju inte blyg direkt mot barn, men vissa vuxna kan hon va de mot. Vilket jag tycker e bra...

Sen åkte vi hem till Netten med familj å hälsade på i deras stuga! Dom stod å fixade där vi ska ha våran husvagn sedan (hahahaa... =P ) Vilket e bra, så slipper vi göra de sen! hihihi

Imon ska Linnea till sin morbror mfamilj. Vi ska ta ett röj här tänkte jag! Slänga skit, lägga ut annonser packa mm! Får la se hur långt vi hinner/orkar. För senare på kvällen ska vi ut till Lycke å grilla med mamma å kanske hanna å sten!

Linnea har gått en del idag med! jag tog av henne skorna när vi åkte från tattoo. sockarna va helt blöta! Men iof så va de väldigt svettigt där inne!

Linnea har sovit till halv 10 igår och idag till halv 9. Helt underbart! Mindre underbart e ju att jag inte kan sova så länge... haha... Men men, jag ska inte klaga! Får vi la se hur länge hon sover i mon me! Blev ju så dumt idag med sovtiderna!

Se om vi kan hälsa på Jessica å Molle någon dag me! E ju allt nyfiken hur ni har de nu! =)

Ne nu ska jag gå å lägga mig! Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback